ساعت :

08:30

تاریخ :

9 اردیبهشت 1403

سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی بیرجند

همکاری شهرداری بیرجند با کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای کاهش آسیب های اجتماعی

همکاری شهرداری بیرجند با کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای کاهش آسیب های اجتماعی

🔻به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ؛ دکتر مهدی بهترین، شهردار بیرجند در دیدار با معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور و مدیر کل کمیته امداد استان خراسان جنوبی ضمن تبریک دهه ولایت اظهار داشت: در این دوره مدیریت شهری، پرداختن به مسئولیت های فرهنگی و اجتماعی  شهرداری مورد تاکید می باشد.

🔻دکتر بهترین در ابتدای این جلسه عنوان نمود: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص شبیخون فرهنگی و با توجه به رویکرد دولت مردمی سیزدهم در حوزه اجتماعی و فرهنگی ، در کنار مباحث عمرانی، شهرداری بیرجند در این راستای ارتقا سلامت و امنیت اجتماعی گام بر می دارد.

🔻شهردار بیرجند تصریح کرد: با وجود ظرفیت های بی بدیل شهرداری بیرجند در جهت کاهش آسیب های اجتماعی اقدامات بسیار چشمگیری تا کنون صورت پذیرفته است.

🔻معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره‌) کشور نیز ضمن تشکر از اقدامات مشترک شهرداری با امداد در جهت کاهش آسیب های اجتماعی افزود: ایجاد بازارچه در بوستان کاجستان با همکاری و همراهی شهرداری بیرجند جای تقدیر دارد.

🔻فیروزآبادی بر تأمین بازار فروش محصولات با همکاری شهرداری در راستای کاهش دغدغه مددجو و رسیدن به درآمد قابل قبول تاکید کرد و افزود: از شهرداری درخواست داریم که در صورت امکان مکان‌های بلا استفاده متعلق به شهرداری برای ایجاد کارگاه‌های تولیدی با تخفیف ویژه در اختیار مددجویان قرار گیرد.

🔻در ادامه در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی بیرجند، اختصاص غرفه های بازار روز مسافر به مددجویان و ایجاد خوابگاه خواهران در مرکز فوریت های اجتماعی شهرداری بحث و تبادل نظر شد.